Grillfest under stjärnklar himmel...

Det blev grillfest igår & som jag misstänkte var vädret kanon.
Jag valde helt klart att åka till Spanien under rätt tid, för nu verkar det som högtrycket sakta men säkert är påväg in över Sverige.
    Kvällen var sådär trevlig som det bara kan bli om man är i riktigt bra sällskap. Maten var god, spriten flödade & alla var glada. (undantaget när Jacob mådde kass & ville vomera i buskarna, vilket han turligt nog misslyckades med).
    Idag är jag sådär lyckligt söndastrött & bättre ska det bli, för solen lyser utanför. Piknik i parken med sol & vänner ska bli underbart idag för imorgon ska jag tillbaka till kassan på ICA Maxi.    
    Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag har
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0