Jobb, jobb, jobb....

Då satte man igång & jobba idag igen, men "lyckan" blev kortvarig eftersom jag är ledig imorgon.
Måste faktiskt erkänna att jag trivs på Maxi :)

 Förmodligen är höstjobbet fixat också eftersom jag sköter mig så bra. Att jobba varannan helg med fett O.B-tillägg klagar man ju inte på i första taget. Förhoppningsvis blir jag ledig under HBG & Malmö-festivalerna dock....
 Kan knappt fatta att det är 2 veckor kvar till min 18 års dag, shit vad jag har längtat efter denna simpla dag.
Alla vänner & bekanta kan självklart förvänta sig ett riktigt nice party när jag är ledig ; )
 Nu ska jag packa lite saker & umgås med mina Stockholmspolare som är på besök, för imorgn åker jag till Jacke & sen är jag ensam hemma resten av veckan. Übernajs!

Ciao!

Bjuder även på en "dagens outfit" eftersom det var längesedan

image292 Shorts: H&M, Linne: Tiger, Bikini: Ellos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0