Pappas flicka : )

Ibland är det skönt att vara en smula bortskämd ;D
 Eftersom jag inte är som alla andra, så hade jag bestämt mig för att dissa körkortet. Varför? Dyrt, bilkörning är INTE kul & jag har ingen bil... Men när pappa hörde detta kom han med ett förslag, eftersom han konstigt nog VILL betala multum för att jag ska ha mitt förbaskade körkort.
 "Men Frida, nu tar vi tag i övningskörningen ordentligt...& klarar du det bra så kan vi ju titta på en bil när du fått ditt körkort" URSÄKTA VAD?? Jag har ångrat mig, bilkörning är det roligaste som finns & jag ska plugga järnet på teorin nu.
 Bilen jag vill ha? En Peugeot 206 cab såklart ;D
En blå!!
Ciao!
Vill ha NU!

image295

Kommentarer
Postat av: Ebelle

Din lyxgris! :P Jag får betala ALLT själv.

2007-07-24 @ 18:15:03
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se
Postat av: ella ;D

och jag ska få en svart så då kan vi köra runder brevid varandra haha ;)

2007-07-24 @ 19:59:46
URL: http://lillsjoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0