Äntligen semester!

YES, sista dagen på jobb igår på ca 3,5 veckor.
Jag trivs jättebra, men behöver dock lite ledighet för att klara de sista fem veckorna.

idag kommer Jacke, för vi måste toffla sista dagarna innan jag åker.
Imorgon är det midsommar & det ska firas enligt tradition med syrran (inte riktiga syrran nej,) Belinda som jahg har känt sedan vi bara var någon vecka gamla. Snacka om äkta vänskap.

På lördag kommer Ella & Vicky med familjer hit på middag. KOmmer bara bli snack om Spanien så jag tycker en smula synd om Jacob.... Men hey! Han har redan haft sitt roliga i Lloret de Mar.

På söndag ska jag förhoppningsvis träffa My en sista gång innan jag åker. (My som föresten hat gjort hål i tungan, starkt av dig din mes haha)
Om vädret tillåter blir dert nog även en piknik.

På måndag är det den STORA dagen, avresan.
Jacke kör oss in & får som tack låna vår bil under resan (lagom så han kan pilla lite med sin egen.)
Uuuuh, längtar som attan! Tillbaka till Calellas ändlösa stränder & nätter.
Bjuder på lite bilder från vårt hotell Oasis Park!
Bör även tillägga att det är "all inclusive" vilket innebär att min lever kommer vara grymt pajjad när ja kommer hem ;D

Ciao!




Kommentarer
Postat av: elin

FYfan för dig! Jag vill också åka på semester NUUUU.

2007-06-21 @ 10:46:50
URL: http://affirmation.blogg.se
Postat av: Karin

härliga bilder:) ha det fint!

2007-06-21 @ 12:02:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: ella ;D

Tequila till frukost tequlia till lunch och som mellan mål lite pommes ;D sen på kvällen är det sex on the beach haha och tequlia och tequlia sunrise till kvällsmat :D:D:D:D:D

2007-06-21 @ 23:51:25
URL: http://lillsjoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0