ICA Maxi, ICA Maxi

Oja, nu har Frida börjat tjäna storkosingen. (Uppmärksamma att jag talar om mig själv i 3:e person, usch ja)
Första dagen på ICA Maxi & allt gick väll så bra som det kan gå.
Att jobba i kassan gör att tiden flyter på snabbt, eftersom det ständigt händer någonting.
Så det här med att jag skulle bli uttråkad under mina dryga 6 veckor i kassan kommern nog aldrig inträffa.
Sjukt trevligt människor också!

Imorgon åker jag ner till Malmö eftersom jag inte börjar från klockan 14.00 på onsdag.
Det blir massor med mys med pojkvännen, men även en del studenter att ta sig till.
Blir nog bra!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuuk nice.. ska bara göra klart allt så att vi verkligen ska åka nu me :D hehe.

2007-06-12 @ 17:26:39
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0