Festligheter & annat trevligt

Gårkvällen var jätterolig, men vad annat kan man förvänta sig när det är my som annordnar fester.
Tyvärr finns det alltid något som går snett & jag hoppas att det ordnade sig tillslut.
Så typiskt.
Annars bestod festen av dans, sprit, vattenpipa & kortspel, livat med andra ord.
Trevligt människor som man kommer träffa många gånger i framtiden :)

Kvällens look: image147                                      
 Idag har jag varit med min käre pojkvän & badat rikitigt länge i hans
 nya badkar. Usch vad najs det var att ligga där bland bubblorna med
 härlig tidning till hands.
 Sånt unnar man sig allt för sällan.


 Nu ska jag käka popcorn & dricka Påskmust Light!
 Vad ska ni andra göra denna lördagkväll?











  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0