Helglängtan

Usch vad jag längtar efter helgen! frida
Inte ens lite tröstshopping mellan lektjonerna idag kunde trösta min tristess,
Mer shopping blir det i helgen, det behöver jag.
Förhoppningsvis utgång också, men eftersom jag inte har fyllt 18 än är det det aldrig säkert : (

Någon som vet var de inte brukar kolla leg i Malmö?

Annnarsär detta den första dagen på väldigt länge
då man kan känna att våren ligger i luften.
Solen skiner & fåglarna kvittrar så som dom bara gör på våren.
För att "fira" detta lite ska jag träna ett hårt pass spinning, innomhus.
Känner mig mer motiverad till att få en vältränad kropp till sommaren. Jag ska va hetast i Spanien (dream on haha)

Nu ska jag packa träningsväskan.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alice

Det säges att Petri inte är noga, men när jag avrit där har de kollat mitt lägg. Men möllan är väl inte helt omöjligt, dock är där mesta dels pubar =(

2007-03-01 @ 16:20:37
URL: http://alicealice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0