Myskväll

Ikväll har jag värkligen gjort allt jag inte brukar göra en måndagkväll!
Bara massa slapp med TV- tittande, fotbad, manikyr/pedikyr, apelsinätande
& bläddrande i massa gamla Vecko RevynTrots att Ebba von Sydow inte direkt
är min idol kändes det som hon funka helt okey ikväll, när är allmänt avslappnad & glad.
Att måndagar kunde vara mysiga & avslappnade är något jag inte har upplevt förrän nu
men jag kan lova att det inte är sista gången jag unnar mig lite lyx trots att det är vardag.

Så ett hett tips är: Unna dig lite vardagslyx!'

Ciao!

image117 image118 image119

Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Ja det borde man göra oftare... På mitt schema står det varje dag vilket inte alltid uppfylls om jag säger så =)

2007-03-06 @ 18:36:08
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Karin

vardagslyx är underskattat:p

2007-03-06 @ 18:43:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0