Solfeber, melodifestivalen & utgång

Idag har jag solat lite. Ansiktet blev lite smårött, men det lägger sig alltid efter någon dag på mig.image128
KÄnner mig jättesnygg nu när jag är rufsig & ostylad i håret samt helt osminkad.
Ikväll ska det dock bli ändring på det eftersom vi ska ut på krogen igen.
Först blir det melodifestivalen, men efter det ska vi hämta My & bege oss ut i Malmö

När det kommer till melodofestivalen är The Ark min personliga favorit.
image129





Vem tror du vinner Melodifestivalen ikväll?

Kommentarer
Postat av: Karin

å jag vill också sola:( så härligt ju
vet faktiskt inte, men lutar åt The ark

2007-03-10 @ 18:12:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0