En tom & ensam helg!

Pojkvännen sitter just nu på en buss som ska ta honom till 10 dagars festade i Costa Brava.
Kan inte påstå att jag är avundsjuk då jag ska åka tre veckor i slutet av Juni, men eftersom resan är
känd för sina sjuka kvällar är jag lite orolig.
Jag tror inte Jacke skulle göra något snedsteg (inte skulle våga rättare sagt), men man är trots det en smula orolig.

På lördag ska jag på Mys, Sannas & Marlenes 18 årsfest, vilket kommer resultera i sjuk mycket ångest fylla, men eftersom många av vännerna är i New York eller åker till Paris imorgon kommer det bli till att ragga nytt folk att ha kul med.

Ledig idag & imorgon, men till vilken nytta när alla åker iväg?
Berlin kunde inte kännas mer välkommet än nu & jag intalar mig hela tiden att två veckor inte är långt kvar.
Fy sjutton vad ensam denna helgen kommer bli.....

Vad ska ni andra göra?

Ciao!

Gänget är splittrat i helgen!
image221


Kommentarer
Postat av: Ebelle

Har saknat er ju, men vi ses imorgon! :D

2007-05-23 @ 12:15:59
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0