Mannen i mitt liv

Som ni säkert har förståt vid det här laget är jag tillsammans med (världens underbaraste) Jacob Larsson.
Eftersom jag håller på att avlida när han är i Spanien & gottar sig får jag skriva av mig lite om min älskade här på bloggen. (Mycket på grund av att hans mobilräkning redan ligger på 500 kronor efter 2 dagar..)

Jacob & jag träffades (pinsamt nog?) via MSN, vilket enligt mig är ett utmärkt ställe att lära känna nytt folk på.
Efter bara några dagar insåg både jag & han att vi trivdes med varandra & hade massor att prata om.
Några oändliga telefonsamtal & långa msn konversationer senare bestämde vi oss för att vi skulle träffas.
Jag begav mig till Malmö där jag för första gången i mitt liv träffade mannen som skulle bli min största kärlek någonsin. Efter många idiotiska, alldagliga & en del ganska trevliga expojkvänner skulle jag äntligen träffa min själsfrände, han som jag nu vill tillbringa resten av mitt liv med.
Vi märkte aldrig av att vi inte hade känt varandra så länge, utan den 4e Februari 2006 bestämde han & jag oss för att det var "vi". Från den dagen har vi gått igenom massor med saker tillsammans, de flesta underbara, men också motgångar som vi lyckats ta oss igenom.
Jag beundrar Jacob, för han är den mest omtänksamma människa jag någonsin träffat & han skulle aldrig göra något för att såra mig. Trots att vi kan vara oense & ha våra stormiga perioder vet jag att vi alltid finner varann igen, för det är så äkta kärlek fungerar!

Jacob Larsson,
Jag älskar dig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0