Sammanfattning av resan till Hjo

Torsdag: Bussen anlände till Jönköping när den var förväntad att göra det & där stod Majsan, Kim & Anna & väntade på mig. Vi begav oss till Willys, där vi handlade massor med goda bär & frukter av alla dess slag. Efter det åkte vi hem till Hjo där jag & Kim gjorde en frukt/bär sallad & solade oss innan det var dags för en ridtur i det fina vädret.

Fredag: Efter att Kim hade varit i skolan & jag hade roat mig med katter & hunder hela förmiddagen åkte vi ner till Jönköping för en liten shoppingrunda. Kim hittade ett par byxor, Linn en klänning & jag en skjorta, ett linne & present till Jacke (kalsonger). Eftersom Kim inte hade pengar till bussen fick vi hoppa av i Habo där vi hälsade på Kims farmor. Hon bjöd på massor av fika & klockan blev mycket innan vi fick skjuts hem av Kims pappa. På kvällen åt vi massor utav popcorn & tittade på Saw 3, urdålig film... haha!

Lördag: Kim & jag red Impuls & Jackie på banan, solade & tittade på ännumer film. En lite tripp till Tidaholm satt inte heller fel. Där blev det glass & asgarv åt fyllon för hela slanten.

Söndag: Ponnyallsvenskan divition 1 gick av stapeln & det var dags för den tredje & avgörande deltävlingen som skulle gå i L:A. Trots att Impuls inte var på sitt absolut bästa humör gick det hela bra & laget slutade 3a i tävlingen & 4a i hela västergötland. Gott jobbat killar & tjejr!
På kvällen gick jag & KIm på bio med Angelica & Maja, Music and Lyrics var ruskigt bra!

Måndag: Valborg, kommentarer överflödiga. Vi hade kanonskoj i goda vänners sällskap!

Tisdag: Efter att Anna hade tävlat samt efter en lååång ridtur var det dags att åka hem till Helsingborg. Tur nog kom jag på en direktbuss från Jönköping & resan togf 1 timmer mindre än väntat.
Jag längtar redan till nästa gång jag ska dit!!


Kommentarer
Postat av: Jehona

Vilken söt bild på katten o hunden tillsammans hehe

2007-05-02 @ 19:45:38
URL: http://jehona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0