Inte för jag är en dålig människa ...

Men jag har varit sjukt dålig med uppdateringen här.
Jag får väl göra som folk & skylla på skolan, vilket är berättigat när man har prov i precis alla ämnen som finns.
Till skillnad från många andra Campeoniter är jag inte speciellt orolig inför hela det här året.
Jag vet vad jag vill bli, jag har redan satt upp mig på kö till studentlägenheter & jag har helgjobb.

Hur som helst var Tempel i helgen sjukt najs med tanke på omständigheterna & därför bjuder jag på lite bilder.


Igår var jag & Emma på besök i Lund där vi spenderade ett par timmar i min nya favoritbutik Lagerhaus.
Jag ska serriöst köpa allt till min lägenhet där när det är dags att flytta. & påsarna var fina! haha
Efter gick vi & fikade på Burger King (killarnas val) med Jacob & Jimmy.
Eftersom Jacki var så söt följde jag med honom hem & sov där, mys!


Nej, nu ska jag plugga lite & dricka kaffe med Jacki.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0