Studenten är snart... jo det är den!

Jag vet att det är ett halvår kvar, men vi har redan bokat in vår första pubrunda. Många tjejer i klassen har redan köpt eller beställt sina klänningar respektive mönster & tyger.
Tiden går trots allt jävligt (ursäkta uttrycket) snabbt, varesig man vill det eller inte.

Personligen tycker jag nog att hela studentgrejen ska bli sjukt befriande på många sätt, men samtidigt kommer jag sakna många av människorna på Campeon.
Jag vet inte, för jag jag inte tagit studenten än, men förhoppningsvis blir det den bästa dagen i mitt liv.

image403


På tal om student, så närmar ju sig även balen..
Oj vad jag har testat saker genom mitt liv, men det här med att banta är väl ändå något i särklass.

Några av de metoder jag försökt mig på genom åren.

Läkerol & cola light; okej, kanske inte världens roligaste diet, men tappade kilo gjorde jag. Till jag började äta vanlig mat igen & gick upp allt plus lite till. Fett underkänd här ja! image401

Skippa godis, glass etc; Funkade sjukt bra beroende på att jag växte som en galning & lixom drogs ut på längden. Skulle inte funka i dagsläget då jag är beroende av choklad. G+, blir mitt betyg.

träning i mängder; skulle vara den roligaste, eftersom jag åt som vanligt. Tappade inte några kilon, men desto mer i omfång vilket är det som räknas. Kräver desto mer tid vilket jag inte har. Vg i betyg. 
image402
Viktväktarna; provar jag just nu & har funkat bra de första 4 kg, men sen stannade jag där. Nu ska jag försöka ta promenader lite oftare vilket kombinerat med maten kommer göra mer. klart MVG i betyg beroende på att man egentligen äter som vanligt.

Har någon något annat förslag som sägs vara bra? Gärna ett hälsosamt exempel dock & inget i stil med min läkerol & cola light diet haha.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Det kommer gå grymt snabbt till studenten...jag lovar :o)...

2007-11-20 @ 16:59:40
URL: http://www.rosagroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0