Begravining, körskola & den nya bilen!

Imorgon ska jag på begravning, den första jag någonsin har besökt faktiskt.
Eftersom min släkt (tack & lov) har blivit relativt gamla innan de har begett sig till andra betesmarker
har jag inte behövet besöka någon begravning tidigare.
Visst har jag haft vänner som gått bort på tok för tidigt, men ska jag vara ärlig har jag inte vågat
gå på en begravning....
Tanken är ganska skrämmande.
Trots det ska jag dit imorgon, det är gammelfarmor Elin värd. Jag är trots allt döpt efter henne.
(Frida Elin Syréne)

Idag var jag också på körskolan & härjade lite.
Lektionen gick bättre än förväntat & Herr Lidell tycker jag gör stora framsteg gång på gång.
Om jag har tur kanske jag har mitt körkort innan jul så jag kan köra nya bilen som vi hämtade idag.
(För bild, titta längre ner på bloggen)

Ciao!

image347

Idag är jag svart & vit, så det så

Kommentarer
Postat av: Lill

jag heter med Elin

2007-10-09 @ 20:43:13
URL: http://fashiontrashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0