Campeons nästa Idol?

Jag sökte aldrig till Idol 2007.
Anledningen då var att jag inte ville riskera att gå vidare, ja ni läste rätt.
Eftersom jag tycker att jag är såpass sångbegåvad att jag borde tagit mig till Stockholm ville jag inte söka.
Jag hade sommarjobb & skola efter det. Tänk om jag hade gått till Stockholm & sen åkt ut.
Då hade jag stått där, utan någonting.

image358
Nu drar Idol-yran vidare till Campeon Frigymnasium

Nu är det nya tider. Nästa år hoppas jag på att kunna söka.
Innan dess blir det uppvärmning med Campeons Idol. Riktigt bra grej!
Imorgon är det audition klockan 12.00 & jag förväntar mig att alla på Campeon söker så det blir
lite att bita i. Kan bli kul!

Ciao!

image357
Idol nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0