Min stackars "blomma"....

Jag tror min krukväxt (om det nu ens är en sådan med tanke på dess utseende) vill ut i vida världen.
Hur kul kan det vara att leva som krukväxt egentligen? Förmodligen har jag för mycket fritid, eftersom jag ägnar mig
åt att bry mig om min såkallade blommas liv.
Sanningen är den att när det kommer till växtlivet är jag som Hitler & Stalin tillsammans. Jag dödar växterna bara genom blotta närvaron. Det är just därför jag har fått en såkallad lättskött växt, men inte ens den är lycklig....
USCH för mig : )

image354



Idag är jag lite 60-tals inspirerad. Eller, det var jag när jag var i skolan..
Med A-linjeformad klänning, polotröja, gigantiska örhänge & diadem.
Jag tror jag vill leva på 60-talet innerst inne, just nu iallafall.
Fråga mig inte varför men, jag hade en period då jag ville resa tillbaka till Romariket innan, men den försvann samtidigt som jag kom att tänka på att jag var kvinna. Inte ett så säkert kort i Rom 372 f.kr

image356

Nåja, nu får det vara nog!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0