& på Campeon har man Nobelmiddag

Idag fick vi ett glädjebesked av Sandy , som informerade oss om att det kommer bli en Nobelmiddag istället för en sedervanlig julmiddag i december.
Vi ska byta ut de vidbrändra köttbullarna & slabbiga snapsen mot dressade klänningar, kostymer & champange.
Ringer inte helt fel i mina öron må jag säga.
Gud har äntligen hört mina böner & besparar mig i år från fruktansvärd julmat, ja, jag skiter faktiskt i att det är tradition. Inte fan åt Jesus prinskorv när han föddes. Istället kan vi fokusera oss på alla ljushuvuden som tagit pris i diverse katigorier.

Än en gång har jag fasligt höga förväntningar. F ör jag har tänkt, nej jag ska se ut som Jessica Alba!

image367
Jo, det ska ja visst!

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh, vad roligt med nobelmiddag :)

2007-10-26 @ 17:21:26
URL: http://malinochida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0