Liseberg

Jag vet, lite sent på det, eftersom vi var där för mer än en vecka sedan.
Men nu kommer lite bilder & så på en helspeckad dag på Liseberg.
Årets kommentar kläcktes av Tummen

Frida: HAHA , men Tummen kanske inte gillar oss egentligen...
Tummen: Nä.... Ni är rätt groteska hela högen faktiskt
Alla: (några sekunders tystnad till vi förstod att han skojade) HAHAHAHA

En annan klockren grej som sades var av My när vi satt i Spinrock.

Frida: Usch. nu mår man lite illa....
My: Frida.... jag kanske spyr!!
Frida: FÖR I HELVETE VET DU VEM DEN TRÄFFAR DÅ???? JO MIG!!!!!

Gud jag.. Vilken trevlig kväll.
& grattis Philip som tog rekord på den där boxmaskinen!
& tack till alla på bussen hem som gjorde den extra minnesvärd.
"HARE KRISHNA HARE RAMBA"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0