Mitt nu så älskade rum!

Äntligen är det klart. (Om man bortser från de frånvarande gardinerna som ska inhandlas i Malmö imorgon)
Efter dagar av målande, sorterande & bärande står mitt rum färdigt i en läcker lattefärg. (Vilket kanske inte framgår på bilderna) Extra nöjda är jag med mina små tavlor ovanför sängen.
Min älskade Jacob blev så till sig när det var klart att han bestämde sig för att göra iordning sin vindsvåning.
Så imorgon bär det av till IKEA i Malmö för att inhandla diverse möbler & porslin.
Han har även bestämt sig för att inskaffa en minikyl med motiveringen "fan vad najs med kall öl precis brevid sängen." hej & hopp säger jag, för jag älskar att shoppa & inreda.
fortsättning följer...
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ebelle

Wow! Rummet blev riktigt snyggt du!

2007-09-05 @ 18:53:51
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0