Studentmössan

Nu är den beställd & NEJ det är INTE för tidigt.
Det tar flera månader innan de är färdiga & med tanke på att jag ska ha ett helt paket med kläder, visselpipor,
pennor champange glas m.m så känns det oerhört fint att ha det hela avklarat.
Man vet aldrig om det blir något felstavat eller så.

Hur som helst var det total kaos under provningen, alla sprang rundert och rådfrågade samtidigt som alla
drog & slet i kläderna som hade lagts fram, men det var underbart!
Jag är supernöjd med hur min förhoppningsvis kommer se ut. Inte nog med det, det var jättebilligt också.
Allt jag köpte plus mössan gick på lite mer än tusenlappen & det är najs!


Usch, jag längtar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0