Bikinifrossa

Okey, imorgon är det endast 3 veckor till jag åker till Costa Brava.
Problemet är att jag inte har någon bikini & att använda förra årets är lika med död för mig, samt att det inte är möjligt då jag har gått ner ca 10 kg & ingen av de gamla sitter 100%.

Jag var inne på Nelly.com & fann några snygga, men eftersom de inte hinner fraktas hit på så kort tid kommer jag få gå till någon affär imorgon och hitta något liknande.

image664image665image666
Jag gillar färgerna & modellerna på dessa tre, speciellt den första som är sådär härligt prickig.

image667
Detta är dock min favorit, MÅSTE hitta något liknande imorgon....

Kommentarer
Postat av: syrran

jag har beställt två bikinis från nelly.se, du får hem de på 2-5 dagar efter bestälning, och jag fick båda mina på två dagar!!! toppen, :D

2008-04-25 @ 08:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0