Do I have to fall asleep?

Jag har jobbat ikväll.
Det sög.



Annars leker livet. Jag har varit i Lund större delen av denna veckan & ... tjaa, umgåts med staden eller vad man nu ska kalla det.
Jag hittar ju både hit & dit nuförtiden, vilket är bra, eftersom jag planerar att flytta dit i sommar.

Nåja, det blir jobb hela helgen, men på söndag slutar jag tidigt för en gång skull.
Då ska man väl bege sig till Lund eller något sånt trevligt.
Ska nog tvinga ner Emma om hon inte är där redan, så kan vi väl åka till skolan till sammans på måndagen.

Yes, för Emma är hemma :)
Jag skvallrade en massa med henne via telefonen idag, eller som A så fint uttryckte sig "fan va ni snackar massa tjejskit... asså ja baaa .. sen hände det.. blöö blöö.."
Ingen fattar sig på mig & Emma, jag säger då det :P

image645

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0