Högt ärade generalsekreterare...

Campeons FN-rollspel dag 1 anhölls idag i rådhuset.
Jag hade svinkul, trots att jag var ensam tjej mellan CJ & Robin på presidiet.
Banketten som anölls ikväll var även den mycket trevlig, & det var kul att så många kom tillslut!

Imorgon är det dag två, vilket kommer bli en lååång dag.
Efter det ska jag, just det.. , ner till Lund.

Påtal om Lund, så var jag & Emma nere & festade lite med A i lördags, vilket var jääävligt trevligt. hahaha
För mycket vin & massor av dans gjorde mig ganska så utmattad.
Det blev mest Hells Kitchen avsnitt på söndagen ;)

Bilder från FN-rollspelet kommer upp så fort jag fått tag på dom.
PUSS&KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0