Högt ärade..

Hum, måste säga att jag håller med Robin, Helsingborgs Dagblad har inte direkt överträffat sig själva när de skrev om vårt FN-rollspel.
Det känns jävligt oengagerat, samt att bilderna suger könsorgan.

Nåja, här är länken till artikeln.
http://hd.se/helsingborg/2008/04/16/det-blev-livliga-men-formella-naer/

Imorgon ska jag & Emma ner till Lund & dricka drinkar, samt äta mumsig mat.
Kan inte annat än säga att jag gillar vad jag hör :)
Man får ju inte klaga när den lilla ungjävlen fyller hela 19 år på fredag, men då jobbar jag & Emma ska upp tidigt på lördagen så det blir kalajs imorgon istället!

image659image660
snygga som alltid, trots att vi suttit & filat på våra debattartiklar & terroriserat Mr A på MSN.

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 08:32:54
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0