Jaha, & vart tog solen vägen?

Imorse vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk.
Jag tror det beror på vädret faktiskt.. Jag tål inte när solen är framme ena dagen & sedan blir dett pissväder dagen efter. Det får helt enkelt se till att bli riktig vår nu.

Jag trotsar ändå molnen, för jag har dragit fram mina älskade Lacoste- sandaler.
Mamma fick dock en smärre chock när hon såg dem.
"men frida... jag trodde du hade slängt dem? De är ju inte vita längre & sen är det ju inte SÅ varmt ute..."

Mamma, jag skiter i det!
Jag älskar dom och jag älskar våren, sådet så!



Balbiljetten beställdes igår btw!!
Det känns jävligt konstigt att ha betalt något man inte har i handen dock, så jag hoppas för BliSedds eget bästa att det dimper ner ett stycke balbiljett hos fröken Törnqvist inom en snar framtid.

Jag har även beställt två potensiella studentklänningar som kommer i början av maj.
De var sjukligt billiga, men sjukligt fina så jag beställde båda två.
Den som sitter snyggast kommer synas på mig under studenten. Några färre modifieringar kommer göras, enbart för att vara unik, såklart!

Nu ska jag & A göra pasta.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0