Men Emma fattade inte min karta..

Idag skulle jag försöka förklara vägen från centralen i Lund till Ulrikedal, vilket utmynnade i en ytterst vacker karta från mitt håll. Emma förstod dock inte mycket av vad jag ritade.

Emma - Men då ligger ju centralen här menar du? (pekar på kartan.)
Frida - Nja... den ligger ju inte riktigt där.. Den ligger typ här... (pekar på andra sidan kartan)
Emma - Frida... denna kartan va inge bra..

image647
Jag tycker kartan är supersnygg faktiskt...



Sedan har jag även köpt en pennkjol till FN-rollspelet som kommer äga rum nästa vecka.
Jag ska numera bli titulerad som "fru ordförande", vilket känns jävligt behagligt.
Några bilder togs för att visa upp resultatet, men jag får ursäkta min mobiltelefon för det usla resultatet.

image648image649

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0