Nu blev jag faktiskt stolt över mig själv :)

Igår var jag lite busig.
Mina planer var att plugga hela kvällen & bli klar med massor av saker.
Visst, jag pluggade en del, men Mr A frågade om jag ville komma ner till Lund & den frestelsen föll jag ju för direkt... Illa, illa, med tanke på¨att jag har dubbelt så mycket att göra idag istället. Nåja, det var värt det!

Något som var en trevlig överraskning idag var att jag lyckades sätta ett MVG på det där "hemska" psykologiprovet som många började hyperventilera inför.
Ikväll ska det firas, eftersom Emma & jag (somvanligt) fick samma betyg, till och med samma poäng.
Det blir popcorn & plugg.

Här ska det skrivas abstract :P
PUSS


image662
Helgen kommer bli najs. Massor av najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0