Oh hektiska fredag!

Visst vi är ju "lediga" på fredagar & detta är min första lediga helg på länge, men jag antar att jag inte kan hålla mig ifrån skolan trots allt.
Idag ska vi inspektera rådhuset inför FN-rollspelet & sedan ska vi handla massor av mat till Banketten som ska hållas på måndagkväll. Snacka om att vi kommer ha roligt :)

Efter det ska jag försöka tvinga med mig Emma på lunch, trots att hon inte har några pengar.
Blir väl jag som får agera snäll kompis & bjuda henne på den vanliga kycklingsalladen på Grafitti.
Börjar fan bli stammis där nu, för vi behöver inte längre säga vad vi vill ha att äta, utan det vet han som äger stället.
Äh, det resulterar ju att vi alltid får prova massa nyheter & får extra mycket dressing :)

I eftermiddag ska jag bege mig ner till Lund för att mysa lite med A.
Känns som det har blivit mycket av den vara på sistone men jag kan ju inte påstå att jag tycker det är något negativt, snarare tvärt om :)

Nu måste jag kila!
Ciao!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0