Solen går upp över kåk & gränd, våren är ung & oanvänd!

Winnerbäck, jag kunde inte sagt det bättre själv!

Idag har jag levt på lyckorus. Jag studsade som på moln till tåget från Lund i morse (egentligen var jag en smula sen, men jag följde till viss del A;s tips "Run Forrest, RUUUN") & sedan fortsatte jag skutta igenom resten av dagen.

Visserligen gav HIF mig en liten klump i magen när de sög mot Kalmar men vad attan... Vem kan vara sur nu?
Solen skiner & jag är ledig hela helgen.

Fredag; Skola, handla med Emma, MK klass hemma hos mig med lite tjejer, grillfest med vänner

Lördag: Sova läääänge, förhoppningsvis mys, annars party hos My

Söndag: visserligen pluggdag, men attans vad najs allt är när solen skiner & allt går som på räls.


Emma försökte döda min glädje med hjälp av "dödslistan" det vill säga allt vi har att göra i skolan.
Men sorry Emma det biter inte på mig just nu, möjligtvis på måndag, men inte just nu :)

Puss på er.

image663
I am happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0