Vi ska sy & vi ska klippa...


..för den stora galakvällen!

Mammi & jag håller på med min balklänning nu. Eller, mamma syr medan jag sitter & tittar på.
Ibland mäter hon lite & mumlar något om att jag är fruktansvärt bred över ryggen jämfört med midjan..
Tack mamma!

Klänningen ser allafall ut att bli faaab :) & Philip gav den sötaste kommentaren angående balen igår.
Philip: Asså Frida.. det är en sak jag måste fråga dig om...
Frida: Jaa? Vadå?
Philip: Jag har ju hyrt smoking nu till balen & så...
Frida: Kläm fram med det nu då?
Philip: Jaa, asså vilken färg har du på din klänning så jag kan matcha??

Trodde inte han hade en sådan känsla för vad tjejer bryr sig om haha.
Nåja, det kommer bli assnyggt. Jag, Philip, Emma & Niklas ska åka med Philips pappa in i en najs bil, sen kommer min mamma förmodligen knäppa en miljon bilder på hela gänget. Wiie, gänget samlat in i det sista det gillar vi!

image653image654









image655image656image657


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0