Vilken underbar helg

Helgen har varit helt fantastisk.
Fredagen resulterade i en grillkväll med lite kompisar & Mr A (som Emma för övrigt har avslöjat namnet på..) valde att joina oss senare in på natten.
Emma hade det trevligt med 17 åriga pojkar, som verkade vara en smula facinerade över hennes enorma(!) bröst.
Stackar Jimmy, det är inte lätt att ha en flickvän som är poppis bland småpojkarna.

Lördagen var helnajs.
Gitarrlir & sång på verandan eftersom solen värmde ovanligt gott.
Sen lagade jag mat, ja hör & häpna, helt på egen hand! & Mr A tyckte till och med att det smakade gott.

Söndagen krossade mina nyunna matkunskaper totalt.
Jag skulle göra pannkakor till frukost, snäll som jag är, men något gick snett så det som skulle blitt pannkakor till 4 personer resulterade i 3 ynka pannkarkor. Som Mr A dessutom fick ordna efter att jag bränt halva smeten.
Nåja, vi begav oss ner till Lund på kvällen i hans otroligt mysiga bil. John Mayer på högsta volym, det mina vänner det är livet :)

Nu ska jag återgå till projektarbetet. Usch.

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-01 @ 19:28:14
URL: http://helsingborgstad.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 12:18:55
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0