Trist, uttråkad, booooring

Jag är i Helsingborg. Det har jag varit sedan i måndags. Det börjar redan bli ganska trist då man har gjort slut på saker att hitta på. Evelyn & jag spenderade en trevlig dag i stan i torsdags, annars har jag mest varit hemma & haft ganska trist.

Adde är i Göteborg & har förmodligen asroligt då han skulle till någon kompis idag på någon fest. Trevligt att någon har något att roa sig med åtminstone. Det är nog anledningen till att jag vill flytta till Göteborg när vi kommer hem från resan. Det finns helt enkelt inget att göra här i Helsingborg.... suck.

Får väl gå & lägga mig snart, så att det kan bli julafton & sen juldag så jag kan åka till Göteborg.

Jag är inte bitter... inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0