Blandad musiksmak

Haha, jag är nog ett lysande exempel på en person med blandad musiksmak,
detta bevisas med ett utdrag från min playlist;

  • George Michael - Faith
  • Racal Flatts - What hurts the most
  • Aerosmith - Dream on
  • Starting to rock - Movi'n on
  • Mustasch - double natur
  • Timbaland feat Fall out boy - One and only
Sedan följer 3 album med Lars Winnerbäck, 1 med Metallica, samt två med mina nuvarande favoriter Coldplay.
Jag tror att jag har en förkärlek till rockhållet, men jag måste säga att jag är en sån som kan lyssna på det mesta.
Med ett stort undantag från amerikansk hiphop ala 50 cent. Där går nog gränsen. haha

image582
Pilotare, svarta jeans & najs musik.
I LIKE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0