Det var precis så jag menade..

Jag är fruktansvärt trött nu. Imorgon (läs idag) ska jag upp klockan 8, för att städa, duscha & sedan bege mig till Lund. Emma & jag ska vara duktiga & skriva rent hela vår postmodernistic historia & skicka till Katharina, vår lärarinna i engleska.

När man är trött så säger man ibland roliga saker.
"Jag vill somna som när vi tittade på csi, det var skönt & oplanerat"
Ganska flummigt, men att somna som jag gjorde den gånger är så obeskrivligt underbart.
Att känna hur ögonlocken själva sluter sig, trots att man nästan gör lite motstrånd.. samtidigt känner man hur man verkligheten sakta suddas ut & man tänker "nu somnar jag..."

Jag hade tänkte göra så nu.. Csi är tyvärr för längesedan slut & alla personen man vill somna framför dumburken med har gjort det kloka valet att krypa till kojs.
Istället får jag nöja mig med reklam & alla mina saker som jag har i sängen.
Dator, kontroll, telefon.. jag tror bestämt att jag kompenserar för något.

image577

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0