Ett val för livet

Jag har hela tiden intalat mig själv att jag har varit säker på vad jag vill bli.
Program, högskola, lägenhet..ja, rubbet var i princip fixat.

Nu har jag kommit på andra, möjligen bättre tankar.
För jag har insett att jag måste läsa något som jag tycker är kul Studierna ska ju förhoppningsvis leda till ett yrke & det krävs att det är något som är underhållande för att jag ska kunna syssla med det resten av mitt liv.
JAg vill även att det ska finnas möjligheter till att utvecklas inom yrket, vilket inte alla program erbjuder nuförtiden.

Det som krävs är ett program där jag får läsa mycket psykologi, beteendevetenskap & diverse andra ämnen som inriktar sig på hur människor beter sig.
Detta passar INTE in på Bygg & fastighetsekonom, verkligen inte..

GAAAH, beslutsångest?

Kommentarer
Postat av: Anonym

socialpsykologi är ett sjukt bra val om du vill kunna utvecklas o få bra bredd på vad du läser :D

2008-02-18 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0