För allt är mycket lättare på våren

Då menar jag allt!

Man är extra pirrig i magen, man får sin uppkörningsdatum & får massor av MVG i skolan.
& när man promenerar genom ett stressigt Helsingborg tidigt på morgonen & ser solen sakta gå upp samtidigt som gatulyktorna släcks kan man inte annat än få vårkänslor.

Idag var nog första gången på länge man kände solen sticka i ögonen när man lämnade skolan & jag fullkomligt älskar det.

Våren får gärna komma & röva bort mig nu.
Låt mig få sitta mot en husvägg & kisa mot den underbara solen, samtidigt som det spelar feelgood-musik i äkta "Faithanda" samtidigt som Emma häller upp ännu ett glas vin & ser sådär  Hollywood -snygg ut :P

Låt oss åka till Costa Brava & dansa bort alla bekymmer i takt med att alkoholhalten i blodet ökar.
Låt oss få springa ut till ett jublande publikhav med kärnan i ryggen.
Åh, vänner... låt oss få ta STUDENTEN!

image556

Kommentarer
Postat av: ella

för vi ska ta stuudenten för vi ska ta student för vi ska ta studeeeeeeeeeeeeeeenteeeen FY FAN VAD VI ÄR BRA :D FY FAN VAD VI ÄR BRA

2008-02-08 @ 07:57:42
URL: http://noolita89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0