Försovning

Jag glömde berätta att jag försov mig i morse. För första gången i mitt liv!!
Klockan ville inte ringa tydligen, så jag vaknade självmant klockan 07.35, när tåget till skolan avgår... ooops.

Man får nog skylla sig själv, när man gör annat än att sover om nätterna....
Lyckligtvis blev jag bara en halvtimma försenad & ingen var vidare sur på mig i skolan.

Jag planerar inte att göra om det, för jag blev fruktansvärt stressad, vilket förmodligen var en av orsakerna till varför jag inte riktigt hade alla hemma på matteprovet.
Man ska inte skylla på sånt, jag vet, men i det här fallet hade jag pluggat järnet... Inte någon av de uppgifterna jag hade bankat in kom på provet. Najs.. very najs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0