Hej jag heter Frida & jag är en pluggis =)

Ja, nu har jag börjat så smått på min debattartikel, skrivit massor på projektarbetet, samt läst ett antal sidor i "Bild & föreställning - om visuell retorik", som även det är en del av kommunikationskursen.

Jag fick smått panik när jag insåg hur pass mycket kommunikationen påverkar mitt snitt, egentligen ganska logiskt då kursen är på 300 poäng.
Det gäller att ligga i nu så jag kan få mitt MVG & därmed hålla snittet upp på de siffror jag vill se.

Sen har jag & mamma gått igenom planlösningar & gjort upp budget för olika lägenheter som föll oss i intresse.
Kan knappt fatta att jag börjar bli vuxen. Hela 19 år (förlåt T, 18,5...)
Att jag kommer bo själv om ett halvår känns en smula ofattbart, speciellt när jag tänker på vilken ugn-skräck jag har. haha. Emma får komma varje dag & hjälpa mig med maten.

Nu blir det TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0