Hello I am Lindsay Lohan

HAHA, Achmed the dead terrorist är klockren.
Jeff Dunham, som gör rösterna, får mig alltid att skratta.
Har ni inte sett filmen på youtube så måste ni göra det.

Imorgon kommer bli så naaaaaajs :D
Jobba till 4 först, men sen ska ja ner till Malmö & fika med Jacke (för er som inte vet är det mitt....jaa..ex, gillar inte ordet, men det är väl det han är.) Efter det ska jag till Lund & partaja lite med Emma & Jimmy.
Sen kommer T hem & jag ska traska de många meterna till hans place.
Mysigt värre haha.

Nåja, jag är så uppe i varv nu att jag måste käka lite popcorn :D



Jag & Jacke på Malmöfestivalen
Jag & Emma på pubrunda med Campeon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0