Studera mera

Ibland slår Campeon Frigymnasium alla rekord.
Det känns som att lärarna har gått samman i en enad front & lagt alla viktiga prov & inlämningar samtidigt.

Imorgon har vi ett prov (som Fredrik väljer att kalla "test" för att vi inte ska vara så oroliga) i Religion B.
Alla som känner Fredrik vet att det kommer bli till att skriva så pennan glöder. Tur att det är intressant då allafall.
Vi har även uppgifter i företagsekonomi, samt psykologi som ska vara färdiga imorgon.
Företagsekonomin kan känna sig en smula bortglömd idag, då det inte är någon större grej att förstå egentligen.

På torsdag väntar dock det slutgiltiga testet för mig.
Matte C, jävla matte C.
Jag blir så fruktansvärt nervös på matteprov, kanske för att jag inte kan argumentera mig till något eller föra en innehållsrik diskussion, utan allt är antingen rätt eller fel.
Svart, eller vitt. Usch.

Nåja, påfyllnig av föda.. sedan öppnar jag religionsboken.....

image566
Sluta inte le frida... sluta INTE le.


Kommentarer
Postat av: ella

vem fan hatar inte matte frida :D där kan man inte gnälla och klaga för det är förbjudet hahaha

2008-02-11 @ 19:18:05
URL: http://noolita89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0