Tåg mot åstorp

Följande utspelar sig på "tåg mot åstorp, dörrarna stängs..."

Tobbe: Åh, btw... när ska vi ha festen?
Evelyn: Vilken fest?
Jag: Påarpsfesten!! Jadu... snart?
Tobbe: Ska vi ha den i påarp då?
Jag: Nej, ingen gillar påarp, evelyn kan ju fixa i laröd... gratis!
Evelyn: Ja, men var ska vi ha den?
Jag: I LARÖD?? hahah

Tobbe: Men i slutet av april då.. vilken datum är sista april?
Jag vänder mig & ger en menande blick mot honom..
Tobbe: HAAHH oj, jag menar vad det är för en dag :P
Jag börjar bläddra i min kalender
Tobbe: Men ååå ge hit, du har ju ingen koll :P
Evelyn & jag småsnackar en minut..
Tobbe:
ÅÅÅÅÅÅÅ, det är ju valborg...!
Jag: Valborg såklart
Jag & Tobbe:
VALBOOORG hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0