Trött, tröttare, tröttast

Huu, igår var en sjukt crazy night.
Jag & Emma åkte från Lund till Ängelholm där vi handlade kläder, sedan gjorde vi massa god mat innan Lisa & Emelie anlände.
Vi sminkade oss hela kvällen lång & när de skulle hem bestämde jag & emma oss för att vi skulle åka med Lisa med bussen till stan.
Sagt & gjort, där satt vi på bussen & jag varnade Lisa för Hasslarp som vi skulle passera. (sorry T haha)
När bussen stannar till i Hasslarp stiger 4 ytterst suspekta killar på som raggar & samtalar om någons kusin som tydligen hade nice ass & schyssta rattar.
Vi kunde inte sluta skratta.

När Lisa hade sprungit till bussen mot viken, så åkta jag & Emma tillbaka... med samma buss haha...
Sen spang vi hem från busshållplatsen i Strövelstorp & var så trötta när vi kom hem att vi stupade i säng.

Det var svårt att komma upp i morse ja..
Tack tjejer, det va sjukt kul igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0