Åh, USA USA USA :D

idag hade vi först ett omfattande (?) studentkommittémöte, vilket resulterade i att biljetterna till Costa Brava nu är bokade. Att sammanställa allas personuppgifter var ganska förvirrande, speciellt när vissa hade skrivit att man "förmodligen ska bo med Philip & Niklas, you know what i mean"
haha, nej, I dont know what you mean!
Tacka gud för att alla hade skrivit telefonnummer så alla frågetecken kunde omvandlas till utropstecken.

Nåja, vi hade även ett möte med alla som ska till USA i mars.
Nu vet vi vilka som kommer till oss i vecka 9 & det kommer bli massor av party, det kan jag lova.
Flyget för vår del lämnar Köpenhamn klockan 10.05 den 8e Mars. Vi kommer ha fett med jetlag när vi landar i Detroit.

Nu ska jag sammanställa min psykologirapport & sen blir det nog till att krypa till kojs.
Jag fick blott 3 timmars sömn inatt tack vare vissa personer, inga nämnda inga glömda!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0