Äntligen träningskort

Jag känner mig sjukt stolt.
Idag vanrade jag nämligen in på S.A.T.S & köpte ett årskort. Nu ska jag banne mig komma i rejäl form.
Redan imorgon ska jag dit & svettas.
Som tack fick jag en ny träningsväska, samt en vattenflaska som nog ska komma väl till pass.

Hur som helst.
Igår var supertrevligt. Jag & Emma begav oss till Lund där hon skulle träffa sin boyfriend & jag skulle hälsa på lite hemma hos T.
Det blev trevligt med lite hamburgare mitt i natten för att fira att han fyller år.
Imorse var jag däremot skapligt trött när jag tillsammans med Emma satte mig på tåget till Helsingborg.

Halkan avklarades också idag.
Inte mycket att berätta mer om det, nödvändigt ont får man väl säga.
Lärde mig massor, men speciellt kul var det inte, för jag var ganska nervös hela tiden :)

Nåja, nu ska jag käka lite soppa!

image543
Hon är min klippa, Emma Landgren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0