Lite om Halmstad

Som jag nämde innan så begav vi oss till Halmstad i morse för att kika lite på studentboende.
Först åkte vi inom Östra Stranden, där jag var mållös i en dålig benämning.
För att citera pappa;
"Det ser ut som en flyktingförläggning..."

Östra Stranden var alltså inte med i bilden längre.
Vi åkte inom Maxi & handlade för att sedan bege oss till Emma.
Hon bor på/i (vet inte vad man väljer i Halmstad haha) Bolmen, vilket var ruskigt fint.
Fräsht & såg ut att vara nybyggt, precis som jag tycker det ska vara.

Nu är jag sjukt exalterad!!
Tänk så underbart det kommer vara när jag flyttar dit!!
För USA, sen Costa Brava, bal & student dock.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0