Rättegången är avklarad

Inte min rättegång, utan en som alla i klassen skulle besöka eftersom det krävs i rättskunskap A.
riktigt underhållande måste jag lova. Till och med nämndemännen hade svårt att hålla sig för skratt ibland.

Nåja, käk på Grafitti med Emma & Erik där vi diskuterade Costa Brava & studenten, ännu mer.
Vi spekulerade i vem som kommer ha sex med vem & hur vi ska dela upp nätterna mellan oss.
(Vi kan ju inte bo 2 & 2 i samma rum varje natt, det funkar inte)

Philip hade tydligen ett projekt på gång också som kommer pågå under natten till vi åker.
snacka om att vi kommer ha skoj om hans plan går som väntat.

Nu ska jag sätta på mig mjukisbyxor & bara mysa med någon tidning till jag börjar jobba klockan 4.
Ibland är livet för jävla fint!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ally

åh, jag vill också ta studenten igen, det var underbart :)

2008-01-12 @ 14:00:59
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0