sport i mängder!

Jag har inte tränat på länge..
Säkert en månad nu, men det hoppas jag att det ska bli ändring på snart.

När man tänker efter har man hållt på med en del genom åren;

Ridsport:
Jag har ridit hela mitt liv i princip. Min första ponny fick jag dock när jag var 9 år & jag planerar sannerligen att skaffa massor av hästar igen när högskolan är avklarad.
Det funkar inte att tävla samtidigt som man är student, så är det...
image489
bilder är på mig  & min förra ponny Impuls i en L:A i Perstorp

Fotbollen:
Fotboll spelade jag mest när jag var yngre, kanske till jag blev 13 år.
Jag stod självklart i mål ;D

Handboll:
Väldigt kort karriär eftersom hästarna tog mycket tid.
Handbollen är dock något jag fortfarande älskar, trots att jag inte spelar aktivt.

Thaiboxning:
Jag gjorde ett uppehåll för inte så längesedan, ett uppehåll som förhoppningsvis
är slut snart! Thaiboxning är den ultimata sporten där man får snygga muskler &
blier av med en massa aggretioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0