Angående saker att blogga om

Resan upp till Göteborg i lördags var verkligen något ut över det vanliga!
Jag & Steven har mycket trevligt & pratade bland annat om bloggförslag, alltså vad jag helt enkelt ska skriva om här i bloggen. Några av de förslag vi kom fram till var

* Huru vida jag har vikt ut mig framför en viss f.d HIFare (kan ju inte avslöja allt för mycket)
* Vem som är mest fjortis & vem som har flest vuxenpoäng av oss nutida, framtida & dåtida Ulrikedalare.
* TV-licens, hur ska man kunna haffa dem som bor i studentlägenheter?
* Allmänt om allt som Steven stör sig på (i denna kategori ingår det en hel rad med saker, som jag inte kommer ihåg hälften av)

Tänkte börja med det här med fjortispoängen & vuxenpoängen, då det hela är en mycket märklig historia.
Fortsättning följer helt enkelt.... :)

(Andra förslag till blogginlägg godtages självklart också, då det känns som att Steven kommer få en ytterst central roll annars)
Puss&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0