Då fick man göra pojkvännen glad..

Ja, Andreas är en hardcore IFK:are. (Ganska normalt då han är göteborgare...)
När vi gick och såg IFK-HIF förra veckan fick vi många blickan när vi båda stoltserade med våra hemmalags tröjor medan vi vandrade hand i hand genom Göteborg. Ganska fint tyckte jag.

Nåja, poängen är att Andreas tvingade på mig (notera gärna, tvingade på mig) sin IFK tröja för att sedan föreviga detta på bild.


Första försöket gick bra enligt mig, dåligt enligt Andreas. "Se glad ut"!!


Mycket bättre enligt Andreas. Men jag håller fast vid att röd-vit-blå är finare!

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

sv: haha jasså? :D

2008-07-14 @ 17:38:25
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0